Betingelser for kjøp

Priser/Betaling

Alle priser i nettbutikken er oppgitt i NOK og er inklusiv MVA.


Klarna.png

Salgsbetingelser

Betaling:

Vi har Klarna betalingsløsning, der du kan velge mellom å betale med kort, faktura eller delbetaling/månedsfaktura og betalingsutsettelse. 

Betingelser:

Vi sender pakker med Bring/Posten med fastpris på kr 99,- Fraktfritt ved bestilling over 1000,- på småvarer. Gjelder ikke møbel.

Møbler og større varer sendes som stykkgods, og prisen beregnes ut fra kundens postnummer. 

Når det gjelder levering av større møbler som sofaer, spisebord, og spesielt store leveranser, så bruker vi et transportbyrå. De leverer til døren din, 1 etg, på hverdager mellom 0900-1600. Du vil bli kontakt i forkant av levering, for å avtale tidspunkt. Det er viktig å merke seg at det alltid kommer kun en sjåfør, og hvis det er tunge produkter, vil sjåføren trenge assistanse.

Ved bekreftet bestilling, godtar du automatisk våre betingelser.

Levering:

Ordren sendes innen 1-5 virkedager. Bestillingsvarer vil bli bekreftet på mail i løpet av 1-2 dager.Du vil motta Bring/Posten sitt sporingsnummer strakt vi har levert din pakke, men det kan ta opptil ett døgn før du kan følge  

Uavhentede pakker:

Det er kundens ansvar å hente ut pakkene. Kommer disse uavhentet i retur til oss, trekker vi fra ett administrasjonsgebyr på kr 500,- Kommer møbler uavhentet i retur, blir du belastet med det reelle fraktbeløpet tur/retur.

Forbehold:

Vi tar forbehold i at varen kan være utsolgt, selv om det ikke kommer frem på nettsiden. Ber dere også ta hensyn til at fargen på bildene også kan variere litt fra virkeligheten, da dette kan være vanskelig å gjengi 100%. I tillegg ber vi dere legge merke til målene oppgitt i kommentarfeltet under bildene. Noen ganger kan det også lure seg inn en liten feil. Dette tar vi forbehold om, og vil prøve å rette det opp igjen så fort vi blir oppmerksom på dette. 

Hente selv:

Du kan bestille varer og hente selv i vår butikk. Gi beskjed på bestillingen.

Angre og endre kjøp bestillingsvarer.

Du kan innenfor 24 timer etter bestilling annullere eller endre din bestilling delt eller delvis uten betingelser eller kostnader.

Hos Details Interiør  har du rett til å angre kjøpet ditt inntil 14 dager etter den dagen du mottar produktene. Du skal bare huske å sende eller avlevere varen i samme stand og i original emballasje innen fristens utløp til Details Interiør As, Kongensgate 16, 6002 Ålesund. Frakt kostnader blir ikke refundert. Bestillingsvarer er uttatt fra returrett da dette er varer spesielt bestilt til deg.

Velger du å returnere en vare du har kjøpt (ikke bestillingsvarer)

Du må naturligvis gjerne ha prøvd produktet før retur, men dersom varens salgspris er redusert – enten som følge av din bruk eller manglende originalemballasje – vil du bli beregnet en pris utfra redusert salgsverdi. Det er derfor en god idé å ta vare på den inntil du er helt sikker på at du skal beholde varen.

Produkt Orginalembalasje OK Orginal embalasje ikke OK
Produkt OK Full kjøpesum i retur 25% reduksjon i kjøpesummen
Produkt ikke OK Min 50% reduksjon i kjøpesummen Min 50% reduksjon i kjøpesummen


Ved returnering skal du, om mulig, pakke varen i originalemballasje, og deretter pakke den forsvarlig inn i korrekt fraktemballasje. Du må ikke klistre på merker eller skrive direkte på produsentens salgsemballasje.


Du er selv ansvarlig for ev. transportomkostninger i forbindelse med retur av varen. Det er ditt ansvar at varen kommer frem til oss i uskadet stand.

Produktreklamasjon

Hvis du er så uheldig at du mottar en defekt vare, ber vi deg sende oss e-post sammen med noen bilder av varen til post@detailsinterior.no.

Du er også velkommen til å ringe til oss. Telefonnummeret vårt er 70 13 10 00 mellom 10.00 og 17.00.

Vi vil ta stilling til din reklamasjon så raskt som mulig og behandle den på best mulig måte.  Vurderer vi at reklamasjonsretten er berettiget, vil vi vanligvis kunne behandle denne med  reservedeler, reparasjon eller bytte. I slike tilfeller har vi behov for å finne den beste løsningen i fellesskap med produsenten, og vi vil deretter vende tilbake til deg så raskt som mulig.

Er produktgarantien utløpt eller du ved et uhell kom til å skade Details produkt ditt, kan du selvfølgelig ta kontakt med oss, så skal vi forsøke å hjelpe deg med å løse problemet til en så lav pris som mulig.Hvis du har flere spørsmål ang. en reklamasjon, kan du ringe eller skrive til oss. Vi hjelper med glede.

Nyhetsbrevpåmelding

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×